2012. július 24., kedd

25.Csokis pite

Másnap reggel mikor felébredtem nem volt otthon rajtam kívül senki.A szüleim dolgoztak,és Mary szabadnapot vett ki.Közeledett karácsony,és úgy gondoltam,hogy nem ártana már vennem egy-két apróságot a családomnak,és a barátaimnak.Éppen a kávémat szürcsölgettem,a meleg,bojtos és rózsaszín kötöttpulcsimban a kandalló előtt,amikor csengettek.Kinyitottam az ajtót,és a Harry nyakába vetettem magam.





-Hiányoztál!-mondtam neki,de meglepetésemre nem viszonyozta az ölelést.Megijedtem,mert nem tudtam,hogy mit történt ebben a pár órában,amíg nem voltam vele.-Mi a baj Harry..?






-Egész éjjel nem aludtam,mert egyetlen egy valamin járt a fejem.-lépett be a házba.






-És mi lenne az? De várj mielőtt elmondanád,gyere be,és üljünk le,és adok neked egy kávét.






-Köszönöm az most jól esne.-megfőztem a kávéját,majd elhelyezkedtünk-Hmm..nagyon finom lett,köszi.






-Szóval azon törted a fejedet,hogy..?






-Hogy mi most járunk,nem?






-Igen Harry,és?






-Mi van a többi sráccal?






-Kikre gondolsz?






-Öhm..komolyan kérdezed?-bólintottam.-Zayn,Lou,Niall,és Liam,valamint Max,és az unokatesóm, Patrick.






-Hogy érted,hogy mi van velük?






-Tudják,hogy engem választottál,vagy sem?






-Emlékszel rá,hogy úgy váltam el tőlletek azaz a 1D-től,hogy te voltál a barátom,csak szünetet tartottunk?Na szóval a többi négy srác úgyis tudta,hogy téged foglak választani.Maxxel nem működött volna a dolog soha,de soha,mivel nem őt szeretem.És Patrick..vele az a helyzet,hogy nagyon rendes srác,meg minden,de nem te vagy,és tegnap este mielőtt az ablakom alá értél,azelőtt küldtem neki egy sms-t,hogy ne haragudjon,de mi ketten nem leszünk együtt soha és,hogy nem vele van a baj,hanem velem,mert másba vagyok szerelmes.Harry az a "más" ember az te vagy! Tudod te,hogy hány ember él Londonban?Nem számít,mert én csak téged akarlak,senki mást.Felfogtad butuskám?






-Áhá..áá..Jól hallottam,hogy ez egy vallomás volt?-lerakta a bögrét a kezéből,és felém hajolt.Barna szemeit az enyémeknek szegezte,kezével feljebb emelte az államat,hogy könnyebben meg tudjon csókolni.







-Ezután már nem vagyok olyan biztos,hogy jól választottam...-húztam el a számat.







-Adok én neked választást!Vagy elfutsz előlem,vagy a sírba viszlek a csikizésemmel!Muhahahahaha!-felpattantam,és futni kezdtem.Kulcsoltam volna be az ajtómat,amikor Hazza benyitott.-Megvagy!-vetődött rám,aminek az lett az eredménye,hogy mind a ketten a földön feküdtünk,fájós végtagokkal.







-Ez nagyon ügyes volt.-kacagtam.







-Bocsi.-biggyesztette le az ajkait.Nem tudtam neki ellenállni..csókolózni kezdtünk.






-Hétről,hétre jobb vagy.-néztem rá sunyin.






-Mi az,hogy "jobb"???!!! Eddig is nagyon jó voltam!!!!-akadt ki.






-Ilyen tanár mellett,mint amilyen én vagyok,mindenki fejlődik.-kacsintottam egyet,majd nyomtam egy puszit az összeráncolt homlokára.






-Ó te milyen szerény leányzó vagy!Nincsen kedved nálunk ebédelni?Ma Niall a kajafelelős,úgyhogy bőven lesz mit ennünk.







-Köszönöm a meghívást Mr.Styles.Átöltözök,és kifésülöm a hajamat,és mehetünk.






-Lara!Át ne merj öltözni!Tökéletes vagy így,nem értem mi a baj ezzel a szerkóddal..







-Az,hogy ezt itthonra szoktam felvenni.-a rózsaszín kötöttpulcsim,és egy fekete cicanadrág volt rajtam,valamint egy sál volt a nyakamra tekerve,ami bézs színű volt,így jól passzolt a felsőmben lévő csíkokhoz.-Na jó,akkor csak a hajamat fésülöm ki.







-Elkészültél végre?-érdeklődött lentről.Lementem hozzá,és belebújtam a csizmámba,és a kabátomba.Harry kézen fogott,és boldogan sétáltunk a One Direction rezidenciába.-Srácok hoztam nektek egy kis meglepetést!-kiáltotta el magát.







-Ó istenem kérlek mondd,hogy Harry hozott nekem Nutellát,könyörgöm!-hallottam Louis hangját az emeletről.







-Vagy istenem mondd azt,hogy nem Nandos-os kaját hozott!-mondta Zayn.







-ISTENEM!LAURA JONES!Hát te élsz?!-pörgetett meg a levegőben Niall.







-Visszatértem!-öleltem meg a többi srácot is.







-Hallom Harry-t választottad.-mondta Liam.-Nagyon örülünk nektek,de komolyan.-mosolygott bíztatóan a négy srác.







-Ti vagytok a világ legjobb haverjai.







-Csoportos szex,akarom mondani ölelés!-javította ki magát Loui.







-Hülye állat.-boxolt a karjába Hazza.-megkajáltunk a srácokkal,majd letelepedtünk a nappaliba,és beraktunk egy filmet.






-Ettől rosszabb filmet nem tudtunk volna választani?-kérdezte Liam.







-Nem értem,hogy mi a bajod a repülő mackókkal...-mondtam haragosan.







-Háháháháháháhá!-kacagott fel Lou a laptop-ja mögül.







-Mi olyan vicces tesó?-bújt közelebb hozzá Zayn,és ő is nevetni kezdett.Odamentünk mi is megcsodálni a képet.







-Ez a múltkori fotózásról van.






-Mit keres ott egy fekete hajú csajszi?






-Azt mi csináltuk,és te lennél.Szép lett,ugye?












-De miért van nekem fekete hajam?-néztem rájuk értetlenül.







-Mert nem volt sárga a szerkesztő programban.-röhögött Niall.







-Értem..hát köszi szépen srácok,hogy így láttok engem...-nevettem.-De a kör alakú számat se értem...







-Nem tudtunk egyenes vonalat húzni,és folyton szomorúnak tűntél,így inkább csodálkozósra törekedtünk..-magyarázta Zayn.







-Betegek vagytok,remélem tudjátok.







-Most a lelkembe gázoltál Laura Jones...-tetetett sírást Tomlinson.







-Engem is kárpótolnod kell valamivel..-húzogatta a szemöldökét Harry.






-Hát persze!Nem tudom,hogy kik rajzoltak le ilyen szépre....-kuncogni kezdtek a srácok.







-Lau..ha szépen megkérlek,akkor segítenél sütni nekem egy sütikét,mert én nem mozgok otthonosan a konyhában,és ennék valami csokoládés finomságot?







-Persze,hogy segítek Nialler.







-Mi is mehetünk?-pattant fel Liam a helyéről.







-Felőlem.-kinéztük a neten,hogy mit fogunk csinálni.Kiosztottam a munkát,és nagy nehezen összedobtuk a csoki pite névre hallgató sütinket.







-Megérte 1,5 órát a konyhában állni.-mondta elégedetten Zayn.







-Ez valami csodálatos lett gyerekek!-sóhajtozott Loui.







-Igyunk.-hozta ki a pezsgőt Liam.







-Még csak öt óra van!






-De tökéletesen illik a sütinkhez,és amúgyis meg kell ünnepelni azt,hogy visszatértél a bandához.







-Örülök,hogy itt lehetek.





1 megjegyzés: