2014. március 16., vasárnap

29.For the first time


Sziasztok Lányok! Újból szeretném folytatni a blogomat és egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek.:)
Csak egy gombnyomással tudtok oldalt szavazni,hogy érdemes lenne-e folytatnom a blogot vagy sem.Nagyon hálás lennék nektek,hogyha segítenétek nekem ezzel!!:)


                                                          ++++++++++++++++++++





Harry közelebb bújt hozzám,és fejét a mellkhasomra helyezte. Jól esetta közelsége.Egy kevés ideig simogattam göndör fürtjeit nagyon elálmosított Harry unokatestvéreinek szuszogása.De nem hagyta,hogy elaludjak.







-Mutassak neked egy nagyon titkos helyet?-kérdezte.








-Nem lehetne,hogy reggel mutasd meg?-ásítottam.Szomorúan rámpillantott majd a szomorúsága pajkos tekintetté ment át egy másodperc alatt.Felpattant és a hátára kapott. Halkan kiosont velem a szobából és két emeletet lépcsőzött velem együtt a hátán.Egy sötét folyosóra értünk ,bár fejjel lefelé nem nagyon láttam pontosan,hogy hol vagyunk.Lerakott és megkért,hogy csukjam be a szememet. Ajtónyitódást hallottam,majd langyos tenyerét az enyémbe helyezte és vezetni kezdett . Megfogta a vállamat ,bezárta kulccsal az ajtót,és megszólalt:








-Kinyithatod!-szólalt meg.Egy tetőtéri szobában voltunk,ahol a ferde plafonon hatalmas üvegablak volt,melyen néhol átlátszódott a csillagos éjbolt.Lehuppantam a párnák közé,addig Harry egy gombnyomással beüzemelte a kandallót és gyújtott pár gyertyát.Majd féloldalasan mellém feküdt.







-Harry ez gyönyörű!







-Szerintem is.-mosolygott miközben végigmért engem.-Igazából nem volt még alkalmam rendesen kifejteni,hogy mit is érzek irántad.Te vagy a mindenem Lara.Miattad fekszem,miattad kelek.És van olyan amikor átgondolom mit is akarok az élettől,ekkor rájövök,hogy megkaptam mindent amit akartam: szerető családot,legjobb barátokat,kariert...és a legfontosabbat a számomra Téged! Nagyon szeretlek téged és mindig is foglak!-csókolt meg szenvedélyesen.








-Mindenem vagy Harry Styles,és örülök,hogy rájöttem ki is fontos nekem igazán! És nagyon boldog vagyok,hogy itt lehetek a családoddal,na meg ebben a szobában a legcsodálatosabb emberrel akit ismerek.








-Mit szólnál ahhoz,hogyha kiszerelmeskednénk magunkat?-vigyorgott.








-Harrrrryyy!! Miért kell elrontani ezt a pillanatot?-boxoltam bele a karjába.








-Te piszok!-harapta meg az alsó ajkamat. Csókolózásba kezdtünk.Nyelveink lassú,érzéki táncot jártak.Megszűnt körülöttünk a világ.Csak ő számított és én.Felékeveredtem.Egyik kezével a nyakamat fogta a másikkal a fenekemet markolászta. Ügyesen benyúlt a felsőm alá és egy pillanat alatt kihúzta a melltartómat.A csókunkba mosolyogtam.-Mi az?-suttogta.








-Szeretlek.-ültem fel rajta.Mélyen a szemébe néztem és levettem a felsőmet. A fehércsipkés fehérnemümet hamar leügyeskedte rólam. Félmeztelen testét karmolásztam,majd elkezdtem kicsatolni az övét. A fájós kezem miatt ez nehézkesen ment,de szerencsére Mr. Styles ura volt a helyzetnek. Szeretem a fiúkat a végtelenségig húzni,csábítani.







-Úristennn...-sóhajtott velem egyszerre. Ezután megtörtént aminek meg kellett történnie.-Hát Laurám...meg kell hagyni nem voltál rossz..







-Ó te drága! Legközelebb akkor nem csináljuk,hiszen én csak nem vagyok rossz ebben..-kacsintottam rá.







-Hékás! Tudod ,hogy csak vicceltem!-biggyesztette le ajkait.








-Igen tudom te pöcs!-nyomtam egy puszit az arcára.Összebújtunk,majd Harry egy meleg takarót ügyeskedett ránk az egyik kezével.-Jó éjszakát!







-Mostmár csak jó lehet.-ölelt át szorosan.







-Hé..nyomod a hasamat!-bökdöstem meg Harry-t.








-Jézusom! Hány óra van?!








-Miért ilyen fontos? Inkább aludjunk Hazza.








-Nem szabad ide jönnünk,egyszer felgyújtottam a házat a kandallóval és megígértem Anyának,hogy addig nem jövök be amíg át nem alakítják.Gyere gyorsan!-fogta meg a kezemet.









-Azért a ruháimat felvehetem?








-Minek Lara?! Úgysem találkozunk még senkivel.









-Rendben,akkor menjünk gyorsan!!!!!-siettettem a barátomat.Beértünk szerencsésen a szobánkba,furcsa módón már egy unokatestvér sem feküdt az ágyunkon.Így kényelmesen ledőlt Harry az ágyra és betakargattam. -Csinálhatnék rólad egy képet? Annyira aranyosan fekszel ott.-mosolyodtam el.







-Csak akkor hogyha felrakod Instagramra egy szívecske kíséretében.-nyújtogatta  a nyelvét.Előkerestem a telefonomat,és fényképzeni kezdtem.









-Na készen is vagyunk.-mondtam elégedetten.Befeküdtem mellé az ágyba és kifli alakzatban aludtunk el.







Harry szemszöge:









Laura forgolódására ébredtem fel.A hátamon fekudtem karjaimat fejem alatt összekulcsoltam és bámultam a sötét plafont.Ez volt életem legszebb éjszakája és a számomra tökéletes lány még most is itt fekszik mellettem ..bár meg kell hagyni eléggé aktív még álmában is(fogtam meg a szétrugdosott oldalamat). Feléfordultam és nyomtam egy puszit az összeborzolt hajára.Óvatosan kimásztam az ágyból és betakargattam. Felkaptam egy melegítő alsót és elindultam a konyha felé. Kinyitottam a hűtőt,és kivettem egy doboz narancslevet. A játékszobából fény szűrődött ki ,ezért elindultam a szoba felé.








-Csá haver!-köszönt Patrick.








-Hát te meg mi a jó fenét csinálsz  négy órakkor?








-Ezt én is kérdezhetném tőled.Az a helyzet,hogy nem nagyon tudok aludni.-vakarta meg a fejét.








-És mégis miért nem tudsz aludni? Jár az agyad?








-Hát az agyam is jár,na meg hallottalak titeket Laurával....-mosolygott.








-Ahhhhh  ne is mond! Szerelmes vagyooooookkkk!-dobtam le magam a fotelba.








-Jó a csaj,mi?








-A legjobb! Volt már egy-két csajom,de két éve amikor megpillantottam ezt a lányt,tudtam hogy akarom őt.








-Tudom mit érzel...--sóhajtott.








-Ne haragudj,hogy róla beszélek...inkább érjünk át másra.Szóóóóóval...hogy tetszik Gemma új barátja?








-Nem szükséges másról beszélnünk. Figyelj, te régebb óta ismered Larát és tiszteletben tartom,hogy téged választott ,mert úgy hallottam ,hogy elég kapatós a csajszi...









-Ne is mondd...








-Na szóval, nekem még mindig rohadtul bejön,és reméltem,hogy itt majd kiheverem és együtt leszek azokkal akiket szeretek. De te idehoztad őt mikor tudod,hogy én is voltam Laurával.-kinyitotta az ablakot és egy doboz cigit húzott elő a zsebéből.-Kérsz egy szállal?








-Jöhet.-bólógattam.Majd melléálltam, meggyújtottam a cigarettámat és jó mélyen beleszívtam.-Nézd Pat...-fújtam ki a füstöt.-Nem tudtam,hogy te is így érzel iránta,mivel te tényleg naponta válogatod a csajaidat,és én ezt nem bántásból mondom,és ezért következtettem arra,hogy nem zavarna téged ha elhoznám magammal a barátnőmet.








-Jaja..persze megértem.Nem probléma,megpróbálok elnézni a dolog felett és úgy hátha ki tudok kapcsolni egy kis időre. Szeretlek Hazza,és örülök neki,hogy végre boldog vagy!-ölelte át a vállamat.








-Én is szeretlek Pat. Remélem nincs harag!!-kezetfogtunk,majd megöleltük egymást. Elszívtam a cigimet,elköszöntem Patrick-től és visszamentem a szobánkba. Befeküdtem az ágyba és hátulról megöleltem Larát. Puszilgatni kezdtem a nyakát és meztelen vállát.








-Mi ez a cigi szag?-kérdezte álmosan.








-Én is örülök neki,hogy látlak.-csókolgattam tovább.









-Hát igen...azt érzem.-kuncogott,majd felémfordult. Csókolózni kezdtünk,nyelveink tökéletes tempóban simogatták egymást. -Aludnunk kéne,nem gondolod?








-Vicces kislány vagy Laura Jones...Nagyon vicces kislány!





















1 megjegyzés: